2012. augusztus 18., szombat

WAMP

Regisztráltam magam a Wamp oldalán. Ha valaki esetleg nem ismerné, itt meg tudja nézni:
WAMP, a design vásár, avagy a vasárnapi művészpiac

Korábban is írtam róla. Minden hónapban egyszer, egy vasárnap kerül megrendezésre. Szebbnél szebb, egyedi, kreatív dolgokkal találkozhatunk. Legutóbbi augusztus 12-én volt az Erzsébet téren. Körbenéztem ismét anyuval, de most sem láttam olyan üvegfestett dolgokat, amiket én csinálok. Sőt, semmilyen festett dolgot nem láttam, max üvegékszereket. Szóval lehet lenne sikere a dolgaimnak. Azon gondolkodom, hogy a karácsonyi vásárt meg kéne célozni. December 23-án lesz a Millenárison. Addigra tudnék festeni sok-sok dolgot, feltéve, ha nem viszik el egyből, mint a lámpást. Azt feltettem tegnap délelőtt Meskára, és pár óra múlva jött is a mail, hogy megvette valaki:) Remélem élőben is tetszeni fog neki, elvileg hétfőn adom át.
Visszatérve a WAMP-ra, minden attól is függ, hogy az elbírálásom pozitív lesz, vagy negatív. Elvileg 3-4 hét, mire a zsűri mond valami véleményt. Remélem nem fognak kizárni. De ahogy elnézegettem a kiállítókat, sok -szerinte- sokkal gagyibb dolog is van.:D Ha ők mehettek, akkor én miért ne mehetnék?!:)
Persze a vásárnak elég sok vonzata van. Nem árt, ha az embernek van névjegykártyája, amit osztogathat, vagy egy normális honlapja, és nem csak blog, meska, meg wamp oldala. Nem ártana valami emelvény is, mert ha csak simán kipakolja az ember az asztalra az áruit, az nem olyan látványos. Csomagolópapír, zacskó, esetleg díszdoboz is hasznos lenne... hát, mindenhez kéne végre találni egy munkahelyet:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése