2012. augusztus 8., szerda

Meska aktiválva

Amíg a Balatonon lógattam a lábam, aktiválták Meskán a boltomat:)

Íme a link:
KinGlass boltja a Meskán

Tessék nézelődni, és vásárolni:P Még nincs túl sok termék fenn, az árakkal kapcsolatban eléggé vaciláltam, de majd meglátom, hogy marad-e így, vagy lejjebb viszem. Azért nem bánnám, ha így is vennék, mert legalább van egy kis haszon is rajta, ha olcsóbban teszem ki, akkor nagyon kis bevétel lenne. Nem mintha így sok lenne.. Drága dolgok ezek sajnos:S Tegnap is betévedtem szándékosan:) az üllői úti hobby boltba, és elköltöttem kb 5.000 Ft-ot. Pedig nem sok dolgot vettem. Pár új festék, swarowsky gyöngyök, üveggyöngyök, és 2 új ecset. Vannak terveim, elképzeléseim:) Remélem úgy sikerül megvalósítani, ahogy szeretném...:)

Balatonra visszatérve, egyik este elmentünk a partra koncertet nézni/hallgatni. Közben kezembe akadt egy programfüzet, és egyből kiszúrtam, hogy Palocsai Andrea üvegfestő kiállítása van Fonyódon. Kiderült, hogy kb. 2 utcányira tőlünk, úgyhogy el is sétáltam Artúrral partra menetel előtt megnézni. Ingyenes volt, a néni, aki ott volt nagyon kedves volt, folyton innivalóval kínált minket. Gyönyörű dolgokat láttam, meg is jött az ihlet a képek, vázák láttán. Megnéztem a festékeket, a színeket, mit hogy rögzített a képeken. De iszonyatosan drága minden. Mondjuk egy olyan 25 x 50 cm-es kép 18.000 és 55.000 Ft között mozgott. Volt 3 kép, ami mondjuk nem volt olyan kicsi, az együtt 176.000 Ft volt, ha jól emlékszem. De biztos meg is veszi valaki, ha megteheti, hogy ennyiért árulja. Sajnos fényképeket nem csináltunk. Vissza akartam még menni egyszer a hazaindulás előtt, és fotókat csinálni, de nem sikerült összehozni. Pesten szokott tanfolyamot is csinálni, egyszer akartam menni, de nagyon drága volt. Azt mondta a kiállítást tartó néni, hogy leköltözik Fonyódra az Andrea. Lehet ott is fog tanfolyamot tartani, valamivel olcsóbban... majd megérdeklődöm.

A gépen, szelektálás közben, találtam egy régebbi munkámról képet. Apunak csináltam kb. 2 éve karácsonyra. Vettem egy sima fa dobozt, befestettem akril festékkel, decoupage technikával tettem rá szalvéta díszítést, és a tetejét pedig üvegfestékkel dekoráltam. Itt még nincs visszaszerelve a kapocs a dobozra... Olyan képet nem találtam, szerintem elfelejtettem megörökíteni:) De itt az eredmény:


Kutakodás közben még 2 képre rátaláltam. A cápát is apu kapta, tavaly karácsonyra.

Ezt pedig Sanyi festette. Ő rajzolta meg papírra, én meghúztam a kontúrokat üvegre, ő pedig kiszínezte. Ügyes:) Gyerekszobába szerintem vidám:) Jók a színei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése