2012. augusztus 1., szerda

Képek I.

Tegnap ugye végre megcsináltam a fotókat a régebbi és újabb alkotásaimról. Régebbiek közül csak azokat tudtam összeszedni, ami anyunál, nővéremnél, illetve nagyinál voltak. Ma rájöttem, hogy párat ki kell javítanom, amit feltettem a meskára, mert a termékről feltöltött kezdőfotón csak egy termék szerepelhet. Nekem meg volt olyan, ahol 2-3 is rajta volt. Így azt gyorsan korrigáltam ma, hogy ne legyen fennakadás a publikálásnál majd. Ma kicsit kreatívabbnak éreztem magam, úgyhogy írtam pár plusz sort is képekhez, bár ez a lelkesedés úgy a 3., 4. tárgynál alábbhagyott:D és kellőképpen kikészítettem közben Gábort is:) De csak elkészült. Elvileg a postaköltséget is sikerült kiokoskodni, de odaírtam, hogy a posta díjszabásától függ az ára, remélhetőleg így nem is kötnek bele, ha mégsem annyi az annyi...

Na akkor itt vannak a képek, először azoko, amik nem kerültek fel most a meskára.

Ezt az Életfát anyunak festettem, ha jól emlékszem a tavalyi szülinapjára.

 Egyszálas, levélindás váza. Ez is anyu lakását díszíti. Csak úgy festettem neki, megtetszett az üveg formája)

Nővérem mandalája. Karácsonyi ajándék volt. Sajnos most lekerült a falról költözés miatt.

 Erre nem is emlékszem már, hogy mikor festettem. Nagyinak csináltam, de van vagy 5 éve is már szerintem. Falra, szögre fel lehet akasztani. Népi motívum. Én ki nem tenném a lakásomba, de nagyiknak pont jóD


Igen, látszik a képeken, hogy nincs jó fényképezőm, és nem vagyok profi sem:) Némelyik ferde, és sötét, vagy lehet mindegyik... Na de majd ha sikerül vennem egy jó gépet.. csak úgy lövöm majd a jobbnál jobb képeket:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése