2012. augusztus 1., szerda

Meska

Kicsit elmaradtam itt a bejegyzésekkel... Fotózásra vártam, ami nem jött össze, majd nagy nehezen sikerült elhoznom a fényképezőgépemet anyutól, így megoldottam magam a fényképeket, bár nem a legjobbak. (Amint tudok, veszek egy jobbat). Szerettem volna feltölteni az elkészült képeket, de ehelyett a Meska.hu-ra tettem fel. Elment vele vagy 4 órám... Azt hittem, hogy csak pikk-pakk felteszem, és kész is. De még a regisztráció felével is elmaradtam múltkor, aztán a képek alá nem árt valami szöveget is írni, persze nekem most kb. semmi nem jutott eszembe, úgyhogy majd ki kell találni valami frappáns, kedvcsináló szöveget. Minden terméknek elő kellett keresnem a méreteit, meg hogy mennyiért vettem még a megfestés előtt. Aztán a postaköltség beállításával szenvedtem jó sokat. Nézegettem a többi eladót, de elég vegyesen írták be az összeget. A posta.hu oldalon nem volt nekem világos, hogy melyik is lenne jó nekem, ill. a többieknek hogy jöttek ki azok az összegek. Egyelőre beírta 2200 Ft-ot, ami valami időakármis start csomag:D amihez tartozik egy vigyázz, törékeny felirat, és a címzett fizet dolog. Majd kisilabizálom ezt a dolgot akkor, ha nem leszek ilyen álmos. Szóval ma egész délután a fotókat csináltam, nem akartam csak úgy csupaszon lefotózni lefotózni semmit, kicsit kreatívkodtam velük:) De most hogy feltöltöttem őket a meskára, rájöttem, hogy valószínűleg nem fogják elfogadni azokat a fotókat, amiken ugyanaz a tárgy van, de mindkettő vagy mindhárom más színű, esetleg mintázatú... Elvileg 48 órán (2 munkanap) belül jeleznek, hogy oké, vagy sem. Jó lenne ha elfogadnák, mert elég sok időt elcsesztem az oldalon:D 30 Ft egy termék feltöltése, és ha eladom, akkor 4%-ot kérnek az árból. Nem vészes szerintem. De majd meglátjuk, hogy megy.

Holnap este irány a Balaton, úgyhogy megpróbálom még délelőtt-délután feltölteni a képeket, amiket csináltam. Most irány az ágy...

2 megjegyzés:

  1. Egy linket kérünk szépen :)
    A postát a súly alapján kell kiszámolni és hozzátenni az "extrákat", mint pl. ajánlott levél stb. Van egy táblázat a posta oldalán.
    Amúgy nekem is ezek tartottak sokáig tesz-veszen is. Azt hittem a fotózás után pikk-pakk megleszek, de ez a kategória választás, ár megadás stb. nagyon időigényes.

    VálaszTörlés
  2. A linket majd akkor, ha publikus lesz:) De fb-n leírtam, hogy tudod elérni.
    Súly alapján? Most méregessek le mindent, hogy hány kiló, meg vajon mennyi lesz még hozzá a csomagolás? Van valami standard dolog is, nem?

    VálaszTörlés