2012. augusztus 1., szerda

Képek II.

Mivel ma csak úgy sziporkázok:) feltöltöm a többi képet is.
Most azok jönnek, amik első körben felkerültek meskára is.

Nekem ezek a poharak a kedvenceim:) Tervben van még egy olyan is, amin két cica van. Balaton után megcsinálom azt is. Szeretnék kutyásat is, meg teknősöset is....:))


Erről most jutott eszembe, hogy nagyinak festettem, így ez nem is került fel meskára. De mintának majd felteszem, hogy rendelésre akár ilyet is tudok. Hátha...:)

Egyszerű kis mécsestartó, nem szokványos formájú. Nem akartam agyondíszíteni, de mécsesként lehet szebb, ha több a minta rajta, mert azon szebben világít át este a gyertya fénye...

Ismét pillangó. Abból sosem elég:) Főleg ha lila-kék árnyalatokban pompázik:)


Ezt a mécses lámpást még 1 évvel ezelőtt vettem, valamelyik netes oldalról, talán vatera. Azóta sem találtam ilyet, úgyhogy ha valaki tudja hol lehet kapni festés nélkül (van belőle  kisebb, nagyobb) akkor árulja már el nekem:) Kicsit nehezen készült el. amikor megvettem, elkezdtem, és a napokban fejeztem be a színezést:)


Többfunkciós mécses, illetve gyertyatartók. Attól függ, hogy tesszük le. Bár szerintem szebb, ha a minta felfelé van, és teamécsest teszünk bele, de ha valakinek fordítva tetszik, és jobban szereti a szál gyertyát, akkor használja úgy:)


Valami színesebbet akartam alkotni... mi más, mint a pillangó jutott volna eszembe:) Gyerekszobába pl. pont jó szerintem.

Ikea-s tégla lámpa. Erre a legjobb festeni:) Ezt még Marcsi barátnőmnek festettem karácsonyra, de sosem sikerült odaadni neki. Majd egyszer talán... de lehet addigra újat kell festenem, mert elkapkodják:P Mindenesetre nem bánnám:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése