2012. augusztus 11., szombat

Elkelt! :) - és más örömök

Egy ideje vacillálok, gondolkodok azon, hogy hogyan is kéne megoldani az üvegdolgok fotózását. Ugye próbálkoztam magamtól, de azok nem lettek olyan szuper képek. Kértem tanácsot Pétertől, mondta, hogy fehér esernyő, megvilágítás jobbról balról elölről hátulról...stb. De még nem szántam rá  magam a próbálkozásra. Aztán eszembe jutott, hogy ma grillpartit csinálunk, és jön Artúr barátja, Marci, aki hobbiból szokott fotózni. Úgyhogy a grillezés alatt a tűz körül, szóba is hoztuk, hogy lenne ez a dolog... Aztán később a lányoknak megmutattam miket is festettem mostanában. Odáig voltak, és annyira jó volt hallani, látni, hogy ennyire dicsérik, amiket festettem:) Még jobban kedvet kaptam a festéshez. Most rögtön neki is állnék, ha látnék még:)

El is kelt az este folyamán ez a mécses lámpás:) Első eladott termékem:)


Egy váza is el fog kelni elvileg, csak még a 4. oldalát be kell fejeznem. Ha kész, teszek fel arról is fotót. Mostanában festettem pezsgős poharat. Sajnos nem sikerült lefotózni szépen, így azokról még nem tettem fel semmit. De azokkal is nagyon szimpatizáltak, és elméletileg visszatérünk majd azokra is:) Miközben beszélgettünk a festésről, árulásról stb.-ről, Marci feljött, úgyhogy meg is beszéltük, hogy jövőhéten összeszedi a fotós cuccait, és eljön fényképezgetni. Végülis örül is neki, mert ilyesmit még nem csinált, és majd megnézi neten, hogy a "nagyok" milyeneket csinálnak. Nálam biztos jobb lesz, úgyhogy én is örülök neki nagyon:) Na de még ezen kívül is volt jó az estében:) Kiderült, hogy van swarowsky kővel kereskedő ismerős a baráti körben, akitől olcsóbban tudok majd venni. Majd ha napközben magamhoz térek, akkor fel is veszem vele a kapcsolatot. 


2 megjegyzés: