2012. szeptember 8., szombat

Varázsmécses:)

Még valamikor régebben láttam Laura pinterest oldalán világító befőttesüvegeket. Aztán el is felejtettem, majd a napokban megláttam valami másik oldalon. Már meg nem mondom hol. Majd Laura eszembe juttatta, hogy nála még mindig kinn van ez.... El is határoztam, hogy nekem kell csinálnom ilyet:) Vettem egy foszforeszkálós adalékanyagot, amire az volt ráírva, hogy 1:1 arányban kell keverni, lehetőleg világos akril festékkel. Örültem neki, mert van pár festékem, csak belekeverem és kész is. Hát az az 1:1 arány leginkább úgy néz ki hogy 10:1 az adalék javára, és még úgy sem világít olyan jól, mint szerettem volna. Úgyhogy ma elszaladtunk Artúrral a közeli kreatív boltba, ahol még olcsóbban is lehetett kapni foszforeszkálós festéket. Nem bírtam ki, vettem egyből 3 félét:)) Egyelőre csak egy kis mécsesen próbáltam ki, hogy is néz ki a dolog... De majd kapok jó nagy befőttesüvegeket is, az lesz az igazi:) Olyanokat, amiben csemege ubit szokás eltenni:))

Ilyen esti világítós fényében:)




Nappali megvilágításban, szerintem így is egész aranyos:)



...és mivel mécsestartó, lehet használni hagyományosan is.


2 megjegyzés:

  1. Aaaztaaa, ez mega-giga nagyon jóóó. Top 3 termék lesz Meskán. Kérek ilyet én is légyszi-légyszi, befőttesüvegben :) Nem kell óriásinak lennie, elég a hagyományos méret ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?:) Nekem is kedvenc:) Kapsz ilyet, csinálok:) Milyet is kértél, zöld-kék?

      Törlés