2012. szeptember 3., hétfő

A WAMP bekaphatja:)

A WAMP bekaphatja, úgy döntöttem:D
Kb. 3 hete jelentkeztem a vásárra, gondoltam kipróbálom magam ott is... Ma kaptam a válaszukat:(

"Kedves Pályázó!

Sajnállattal értesítünk, a zsűrink döntése értelmében a
jelentkezésed ez alkalommal nem sikerült WAMPra. Munkáid elbírálása
során a zsűri figyelembe vette a az ötlet eredetiségét, egyediségét,
formai megfogalmazását, minőségi kivitelezését, és azt, hogy
termékeid mennyire illeszkednek a WAMP arculatába, kínálatába.

Amennyiben készülnek új munkáid, új kollekcióid, várjuk szeretettel a
képeket újabb elbírálás végett!

További jó munkát kívánunk!

WAMP Csapat"
Mondjuk nem tudom miért lepődtem meg ezen... Sosem láttam még a vásáron festett üvegdolgokat, valószínűleg nem véletlen. Bár úgy döntöttem, hogy ha megérkeznek az üvegmedál alapok, akkor azokkal még teszek egy próbát, de ettől függetlenül elmehetnek.... oda....:D  Van még egy ötletem, de szerintem mindenre rá tudják fogni, hogy nem eredeti és nem tükröz egyediséget.

1 megjegyzés:

  1. Dobj még egy nullát minden ár után, akkor már majd odavaló lesz minden alkotásod! Sose bánd, a WAMP egy túlzás, minden tekintetben.

    VálaszTörlés